PRIMERA ACTUACIÓ - CLARIS AND THE RISK



Com ja sabeu, una de les novetats d’aquest any a Barcelona és que, mitja horeta abans de projectar els curts, oferirem actuacions musicals de joves artistes.


La nostra primera invitada és Claris and the Risk, a qui ja vam tenir el plaer d’escoltar el passat juliol durant la cloenda de curtmiratges 2012.

Aquí us la presentem, però us recomanem que vingueu a comprovar en directe fins a on arriba el seu talent el proper divendres 11 a les 21:30 (Fizz Barcelona. Balmes 83).


Soul and body, by Clara Rísquez

Clara Rísquez, cantant i pianista de Barcelona presenta Soul and Body, una sel·lecció de cançons versionades que reflexen els estils que influeixen en la seva càlida veu como el soul, el pop i el jazz.

La història de Clara va començar fa uns anys estudiant piano clàssic i cantant al cor del conservatori, a la dutxa i a tot arreu. Un dia va decidir fusionar ambdues passions i versionar les cançons que més la commovien.

Actualment treballa en la composició de temes propis

 ---------------------------------------------------------------------------------------

Como ya sabéis, una de las novedades de este año en Barcelona es que, media horita antes de proyectar los cortos, ofreceremos actuaciones musicales de artistas jóvenes.

Nuestra primera invitada es Claris and the Risk, a quien ya tuvimos el placer de escuchar el pasado mes de julio durante la clausura de Curtmiratges 2012.

Aquí os la presentamos pero os recomendamos que vengáis a comprobar en directo hasta dónde llega su talento el próximo viernes 11 a las 21.30 (Fizz Barcelona. Balmes 83).


Soul and body, by Clara Rísquez

Clara Rísquez, cantante y pianista de Barcelona presenta Soul and Body, una selección de canciones versionadas que reflejan los estilos que influencian su cálida voz como el soul, pop y jazz.

La historia de Clara empezó hace unos cuantos años estudiando piano clásico y cantando en el coro del conservatorio, en la ducha y en todas partes. Un día decidió fusionar ambas pasiones y versionar las canciones que más le conmovían.

Actualmente trabaja en la composición de temas propios. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario